Nasze ostatnie wpisy
Dobre praktyki tworzenia landing page
W dobie internetowego marketingu landing page jest niezwykle skuteczną metodą pozyskania konwersji i leadów. Przygotowanie profesjonalnej i przede wszystkim przynoszącej oczekiwane rezultaty landing page wydaje się być
W jaki sposób pozyskiwać leady ze strony firmowej
W obecnych czasach, gdy większość działań sprzedażowych oraz marketingowych przenosi się do sieci, bardzo ważne jest budowanie baz potencjalnych klientów. Pozyskiwanie danych sprzedażowych i budowanie list osób potencjalnie
Wszystko, co powinieneś wiedzieć o rebrandingu marki
Prowadzisz biznes, mniejszy lub większy. W którymś jednak momencie, choć wszystko niby idzie w porządku, dochodzisz do wniosku, że jednak coś nie gra. Rozwój twojej firmy poszedł naprzód, a w związku z tym
Reklama w portalu LinkedIn – na czym polega i jakie korzyści można osiągnąć?
Gwałtowny rozwój platform społecznościowych oraz sukcesywne zwiększanie czasu, jaki użytkownicy w nim spędzają, sprawił, że social media stały się kolejną doskonałą przestrzenią reklamową. Reklamy pojawiające się na Facebooku,
Co to jest i na czym polega marketing afiliacyjny?
Wraz z rozwojem internetu oraz portali społecznościowych dla przedsiębiorców otworzyły się nowe możliwości pozyskiwania klientów. Marketing internetowy oraz sprzedaż tym kanałem w wielu dziedzinach ma coraz większy udział procentowy.
Tik Tok jako przyszłościowe narzędzie dla przedsiębiorców
W ostatnich latach możemy obserwować gwałtowny rozwój i popularność mediów społecznościowych. Nic więc dziwnego, że potencjałem sprzedażowym social mediów zainteresowali się przedsiębiorcy, którym zależy na sprzedaży i promocji