Nasze ostatnie wpisy

Optymalizacja grafik na stronę internetową – dlaczego warto to robić i na czym to polega?
To, że grafiki na stronę internetową są ważne i nie warto z nich rezygnować, wie każdy. Nawet u początków internetu strony i blogi oprócz tekstu, zawierały w postach zdjęcia lub grafiki, które

Google Ads – w jaki sposób wykorzystać to narzędzie w e-commerce?
Handel internetowy od lat prężnie się rozwija, zajmując w świecie konsumentów coraz więcej miejsca. W dobie pandemii korzystanie ze sklepów internetowych stało się tak naturalne, że wiele osób zarzuciło

Content marketing – na czym polega?
Każdy przedsiębiorca chce, aby jego firmowa strona internetowa wyświetlała się wszystkim potencjalnym klientom. Nie jest to jednak takie proste. Optymalizacja strony internetowej jest pierwszym krokiem do zaistnienia w sieci. Stąd

Facebook Ads – co to jest i czy może pomóc w marketingu firmy?
Posiadając przedsiębiorstwo, doskonale zdajemy sobie sprawę, jak ważna jest aktywność w sieci. Brak czynności zwiększających popularność naszej firmy to nieme przyzwolenie na zwiększenie popularności naszej konkurencji. Nie możemy do tego

Funkcjonalności Pinteresta, których powinna używać marka
Zaistnienie na dłużej w świadomości klientów, to bez wątpienia marzenie każdego, kto prowadzi własny biznes. W dzisiejszym czasach życie w głównej mierze toczy się w przestrzeni wirtualnej. Facebook, Instagram i YouTube to portale, z których korzysta

Jaki potencjał nosi w sobie LinkedIn?
Każdy właściciel firmy i własnej marki wie dziś, że aktywność w Internecie jest podstawą utrzymania się na powierzchni. Aby nie zatonąć, należy jednak wybierać takie aktywności i takie platformy, dzięki