Nasze ostatnie wpisy
Jaki potencjał nosi w sobie LinkedIn?
Każdy właściciel firmy i własnej marki wie dziś, że aktywność w Internecie jest podstawą utrzymania się na powierzchni. Aby nie zatonąć, należy jednak wybierać takie aktywności i takie platformy, dzięki
Czy WoMM marketing ma przyszłość?
Plotka niejedno ma imię. Choć wiele z nich nie wnosi do życia nic pozytywnego, tak ten rodzaj „plotki”, który jest wykorzystywany w marketingu szeptanym, zdaje się przynosić całkiem dobre skutki sprzedażowe. Zanim
Pozycjonowanie lokalnych stron internetowych – jak to robić skutecznie?
Samo pozycjonowanie stron internetowych nie jest zjawiskiem nowym ani nieznanym. Większość użytkowników internetu ma świadomość, że artykuły lub inne propozycje, które wyświetlają się na pierwszej stronie wyszukiwarki po wpisaniu danego hasła,
Co oznacza błąd 404 na stronie i jak to naprawić?
Krótki komunikat: błąd 404, a potrafi wywołać tak wiele emocji. W osobach, które trafiają na daną stronę w poszukiwaniu konkretnych informacji, jak i we właścicielach portali, którzy ze względu na pojawienie się błędu
Jak działa wyszukiwanie w Google? Czy warto tworzyć unikalne treści?
Szukając konkretnej strony internetowej pierwsze, co robimy, to wpisanie interesujących nas fraz w wyszukiwarce Google. Po ujawnieniu się wyników przeglądamy zwykle pierwszą stronę i ewentualnie dwie, może
Jak stworzyć ciekawe i skuteczne teksty na strony internetowe?
Pisanie tekstów na strony internetowe może początkowo okazać się sporym wyzwaniem. Od czego zacząć pisanie ciekawych tekstów? Przede wszystkim trzeba mieć pomysł. Warto zapoznać się dla