Nasze ostatnie wpisy

Bezpieczeństwo danych w chmurze. Czy wiesz jak je zwiększyć?
Przechowywanie danych w chmurze jest już powszechnie stosowanym rozwiązaniem. Korzystają z niego zarówno indywidualni użytkownicy, jak i firmy. To wygodna metoda, jednak należałoby się zastanowić również nad tym, w jakim stopniu

Wykorzystanie sztucznej inteligencji (Al) w copywritingu
Czy to czas prawdziwej rewolucji w tworzeniu wszelkich treści pisanych? Wykorzystanie sztucznej inteligencji (ang. artifical intelligence, nazywana w skrócie Al) w copywritingu i innych działaniach marketingowych częściowo wyręcza osoby. Al

Dyrektywa Omnibus – co oznacza dla prowadzących e-commerce
Zmiany, które wprowadza dyrektywa Omnibus, będą odczuwalne dla przedsiębiorców i konsumentów, a jej efekty już widać w sklepach stacjonarnych i online. To czas, w którym na pierwszy plan wysuwa się transparentność i szczerość.

Badania marketingowe w małej firmie – czy warto robić?
Działanie na wyczucie, bez poparcia badaniami marketingowymi, może być nieefektywne. Aby w pełni zrozumieć, co się sprawdza i przyciąga klientów, a następnie podejmować świadome decyzje, warto najpierw przeprowadzić badania marketingowe.

Dobre praktyki tworzenia landing page
W dobie internetowego marketingu landing page jest niezwykle skuteczną metodą pozyskania konwersji i leadów. Przygotowanie profesjonalnej i przede wszystkim przynoszącej oczekiwane rezultaty landing page wydaje się być

W jaki sposób pozyskiwać leady ze strony firmowej
W obecnych czasach, gdy większość działań sprzedażowych oraz marketingowych przenosi się do sieci, bardzo ważne jest budowanie baz potencjalnych klientów. Pozyskiwanie danych sprzedażowych i budowanie list osób potencjalnie