Nasze ostatnie wpisy

Facebook Ads – co to jest i czy może pomóc w marketingu firmy?
Posiadając przedsiębiorstwo, doskonale zdajemy sobie sprawę, jak ważna jest aktywność w sieci. Brak czynności zwiększających popularność naszej firmy to nieme przyzwolenie na zwiększenie popularności naszej konkurencji. Nie możemy do tego

Funkcjonalności Pinteresta, których powinna używać marka
Zaistnienie na dłużej w świadomości klientów, to bez wątpienia marzenie każdego, kto prowadzi własny biznes. W dzisiejszym czasach życie w głównej mierze toczy się w przestrzeni wirtualnej. Facebook, Instagram i YouTube to portale, z których korzysta

Jaki potencjał nosi w sobie LinkedIn?
Każdy właściciel firmy i własnej marki wie dziś, że aktywność w Internecie jest podstawą utrzymania się na powierzchni. Aby nie zatonąć, należy jednak wybierać takie aktywności i takie platformy, dzięki

Czy WoMM marketing ma przyszłość?
Plotka niejedno ma imię. Choć wiele z nich nie wnosi do życia nic pozytywnego, tak ten rodzaj „plotki”, który jest wykorzystywany w marketingu szeptanym, zdaje się przynosić całkiem dobre skutki sprzedażowe. Zanim

Pozycjonowanie lokalnych stron internetowych – jak to robić skutecznie?
Samo pozycjonowanie stron internetowych nie jest zjawiskiem nowym ani nieznanym. Większość użytkowników internetu ma świadomość, że artykuły lub inne propozycje, które wyświetlają się na pierwszej stronie wyszukiwarki po wpisaniu danego hasła,

Co oznacza błąd 404 na stronie i jak to naprawić?
Krótki komunikat: błąd 404, a potrafi wywołać tak wiele emocji. W osobach, które trafiają na daną stronę w poszukiwaniu konkretnych informacji, jak i we właścicielach portali, którzy ze względu na pojawienie się błędu